sobota, 14 września 2013

Risa my fashion guru! :)

Risa była pierwszą osobą, która nauczyła mnie jak poprawnie wymawiać Yves Saint Laurent :P Dzięki niej zainteresowałam się modą. Zanim ją poznałam nie miałam żadnego pojęcia co robię :). Pamiętam do dziś, że po powrocie z semestru w Barcelonie byłam w szoku jak otworzyłam szafę :D Nie mogłam sobie przypomnieć po co ja kupiłam takie ciuchy :D i gdzie?!
Poznałyśmy się z Risą w Barcelonie wiele lat temu i wspaniale było ją odwiedzić w Tokyo po tylu latach! Byłam taka podekscytowana i szczęśliwa. Ale też trochę zestresowana... że się nie poznamy :P
Ale nie. Od razu wiedziałam, że to Risa, jak zbliżała się się w swoich super wysokich butach, idealnie ubrana.
Uwielbiam. Risa jest moim guru mody, co z resztą możecie pewnie zobaczyć przeglądając bloga :P Ukradłabym jej wszystkie ciuchy, gdybym tylko mogła w nich tak ładnie wyglądać. Riska wygląda dobrze we wszystkim co narzuci na siebie. Serio! A zajmuje jej to kilka minut rano!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Risa is actually the person that thought me how to pronounce Yves Saint Laurent correctly back in the days :P She made me interested in fashion. I was clueless before I met her :P I remember till this day, that I was shocked when I came back from a semester in Barcelona and saw my closet! I couldn't remember why the hell I bought those clothes :D and where?!
We've met in Barcelona many years ago and it was amazing to be able to visit her in Tokyo! I was so happy. And so nervous at the same time, that we won't recognize each others :P
But nop. I new straight away it was her when she was coming in her super high hills, perfectly dress, all in fashion :)
Love her. Risa is my fashion guru which you can easily see. I would still all her clothes if I could look as good in them as her :P She just look cool in everything she wear. And seriously it takes her a few minutes to get the right clothes on!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz