poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wieczór pod hasłem - dziękuję, nie mieszam.

Jak co roku, przyszedł dzień moich 25 urodzin :)
Muszę przyznać, że zaczynam się do nich przyzwyczajać i w tym roku wcale nie miałam załamki.
Dziękuję wszyskim moim bliskim, którzy podtrzymywali mnie na duchu cały wieczór!
Świetnie się z Wami bawiłam. Szczególne podziękowania za pomoc w spełnieniu postanowienia: 'Dziś nie mieszam' :D
Noworoczne postanowienie: Spotykać sie z Wami częściej!
I dla odmiany, tego mam zamiar dotrzymać! Z Waszą pomocą!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Like every year, this year without an exception, my 25th b-day came.
I must admit, I start getting used to it. And I wasn't that depressed this time.
I send big thank yous to all my besties, who were holding my hand and rising my spirit through the whole evening!
I had a really great time!
Special thanks for helping me keep my resolution: 'Tonight I'm not mixing' :D
New years resolution on the list: Meeting with you more often!
And this one I'm about to keep! With your help of course!
My new years' resolutions +1 "More Friends, More often"






















 Dziękuję, nie mieszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz